sexta-feira, 10 de fevereiro de 2023

1 semana de Galiza

 Olá! Como estão?

Por cá, tudo muito bem!


Cheguei à Galiza no dia primeiro de febreiro de 2023. Já era bem tarde, pois meu percurso de São Paulo (Aeroporto Internacional de Guarulhos) até o Aeroporto da Coruña demorou 23 horas. Non pasa nada! Foi cansativo, pero estava muito feliz com todo ese cambio.


Estou esperando a data da efetivação da matrícula no doutoramento para dar continuidade nos papéis. Mentres, vou conversando e conhecendo um pouco do meu novo fogar, minha nova pátria - a Galiza.


Axudáronme muito as amizades galegas que eu fiz na rede cando aínda estava en Brasil. Só tenho a agradecer pola acollida e polas orientações. Ainda hai xente que encontrarei por aqui e que noso contacto ainda ocorre polas redes. En breve, conhecerei a todos.


En todo lugar que estive (supermercados, lavanderias, tendas) fui ben atendido. Falando coa xente na rúa, percebi que eran xente educada e atenta. Pedi bastante informação polas rúas, todos responderan con simpatía para axudarme.  


Conheci o prédio da universidade - Facultade de Filoloxía. A vista é linda e se pode ver bastante da cidade, no alto da montanha. 


Tenho estudado bastante a língua galega (ainda que eu a considere uma variação do português - português da Galiza ou galego de Portugal, de todos os xeitos...). Tenho buscado  familiarizarme co xeito galego de falar. Vaia onde vaia, falo galego-português ainda que a resposta venha em castelán. É triste ver que o galego não se usa realmente todo o tempo.  Nalgunhas situações, hai dificultades para entender o galego, sobre todo para os mais novos. 


Cheguei á minha nova pátria. Sou agradecido ao Brasil por todo que me proporcionou ata agora. En diante, seguirei a segunda parte da minha vida en terras galegas. Seguirei con respecto á xente, á cultura, á língua, aos fermosos lugares do meu novo fogar. 


Os galegos são un pobo muito especial que merece todo o meu carinho e atenção.


Grazas, Galiza!


Obrigado pola visita e polos comentários.


"A VIDA TEM COMEÇOS E RECOMEÇOS. É LOUCURA NÃO VER ISSO".